Translate

Friday 13 January 2012

Follower dan Traffic

Gua nak join segmen ni entah-entah gua menang nanti.


SEGMEN Mr.E'raz Fadli (TINGKATKAN FOLLOWER DAN TRAFFIC) by Mr.E'raz Fadli


 Syarat-syaratnya:

- Follow blog Mr.E'raz.- Like Fanpage Mr.E'raz- Buat satu entri pasal Segmen Mr.E'raz Fadli (tingkatkan followers dan traffic) dan link-kan entri tersebut Di sini.


- Letak banner. Tag tiga orang rakan blogger.


Hadiahnya yang akan diberi oleh Mr.E'raz Fadli seperti berikut:


1- Semua link akan disenaraikan dalam entri yg dipanggil Sticky Post.

2- Brader Eraz letak dalam special bloglist selama sebulan.

Kau orang baca je jangan join, baru la senang gua menang. Kahkahkah. Terima kasih dekat Makwe Kenit ni sebab tag gua pagi tadi, puas juga gua fikir nak tag siapa ni,


Cik Stardusthill


Cik Zoeyzauyah


Cik Lovely Fieda

6 comments:

  1. Thanx sbb join segmen ni.. Promote pd kwn2 jgk.. Mn tahu anda yg bertuah.. ;)

    ReplyDelete
  2. Cun ! Lain kali taruk nama wa 'Eyja yang comel belaka' . KahKahKah ! Gurau jelah bro . Terima kasih geng , lu ada sematkan maa wa :D

    ReplyDelete
  3. ahaha.. suka suki suke.. heheheehee.. :D

    ReplyDelete